בחר את המכשיר שלך

apple
samsung
LG
HTC
Other
NEXUS

מכשירי הסלולר של נקסוס מהווים את מוצר הדגל של גוגל על בסיס מערכת ההפעלה Android. ענקית החיפוש והמידע הדיגיטלי אחראית על העיצוב, הפיתוח, השיווק והתמיכה הטכנית בשיתוף עם יצרנים מובילים בשוק. המכשירים הראשונים הופיעו ב-2010  ופותחו עם חברות כגון Huawei (דגם Nexus 6P), LG (דגם 5X). הגרסה החדישה ביותר היא הטאבלטים שנעשו בשיתוף עם HTC ומכשירי הזרמת קובצי מידע עם Asus.

תיקון במעבדות רון פון יאפשר לכם לפתור את כל הבעיות הנפוצות ויבטיח שימוש יעיל ותפקוד נאות של המכשיר לאורך זמן.

תיקון מסך – מסך הנייד עשוי להיפגע עקב נפילות וסדקים שמשפיעים לא רק על מה שמופיע על המסך, אלא גם על רגישות מסך המגע. פגיעות אלה משפיעות על כל היבטי השימוש במכשיר ודורשות פעמים רבות את החלפת המסך. התקנה של זכוכית חדשה עשויה לשחזר את כל יכולות המכשיר ולהעניק למכשיר חיים חדשים.

תיקון שקע טעינה – שקע הטעינה חשוב מאוד לתפקוד המכשיר, משום שהוא משמש לא רק לטעינה ממטען הקיר הרגיל, אלא גם לחיבור המכשיר למחשב, העברת קבצים וכו'. השקע הרגיש עשוי להיפגע עקב תלישה חזקה של תקע הטעינה, נפילה או שחיקה לאחר זמן. החלקת השקע יכול למנוע נזקים מתמשכים למכשיר, לאפשר טעינה תקינה מהירה ולמנוע תקלות נלוות.

ניקוי קורוזיה – קורוזיה נוצרת בכל מכשיר חשמלי לאחר מגע עם מים, בין אם מדובר בנפילה למקור מים או חדירת לחות מידיים רטובות. ניקוי הקורוזיה והחלפת שבבים במידת הצורך מאפשרים שחזור של המכשיר ועבודה תקינה שלו לתקופה ארוכה.

תיקון סוללה – הסוללה מהווה חלק אינטגרלי וחשוב ביותר של המכשיר, כאשר בעיות הסוללה עשויות להיווצר הן עקב שחיקה ופגימה של הסוללה עצמה (התנפחות, התרוקנות מהירה או התרוקנות ספונטנית) וכן עקב בעיית קורוזיה במגעים המקשרים בין הסוללה למכשיר. אבחון וטיפול הבעיה נעשה בקלות במעבדת רון פון המקצועית, מאפשרים בכך שחזור תוחלת חיי הסוללה ומעניקים שימוש יעיל במכשיר.

החלפת שמע ומיקרופון – כאשר מתעוררות בעיות שמע במכשיר הן בשיחות והן במדיה – החלפה של הרמקול או המיקרופון עשויה לפתור את הבעיה.

כפתורי ווליום – כפתורי הווליום עשויים להיות גורם רגיש בנייד, היות שלא כל מגני הטלפונים שומרים על מקשים אלה, שגם נלחצים באופן תדיר – מה שעשוי להביא לשחיקתם. החלפה של הכפתורים עצמם, לצד טיפול במגעים הרלוונטיים עשויים להיות פתרון מהיר ויעיל.

כפתור הדלקה – כאשר המכשיר אינו נדלק, לא תמיד זה מעיד על כך שהוא פגום ברמת החומרה, אלא שהכפתור עצמו אינו פועל כהלכה. טכנאי מוסמך בתיקון מכשירי נקסוס יבדוק את הבעיה ויעניק את החלפים הדרושים.

כפתור בית – גם במכשירי הטאץ', כפתור חזרה למסך הבית מהווה נקודת התחלה חשובה לעבודה יעילה עם המכשיר, לכן בדיקה של הכפתור והחלפתו במידת הצורך היא תיקון חשוב שפעמים רבות מהווה את העבודה היחידה שיש לבצע כדי להחזיר את המכשיר לשימוש.

חיישן קרבה – חיישן הקרבה המבוסס על טכנולוגיית האינפרא-אדום ומהווה גורם חשוב ביכולות הטאץ' של המכשיר. למעשה, הוא מווסת את ההשפעה שיש למגע שלכם על המכשיר, תפקידו להבדיל בין מגע אמיתי של האצבע שלכם לבין הקרבה של האוזן בעת שיחה, יצירת אפקט ההחלקה על גבי המכשיר ועוד. תיקון חיישן הקרבה יחזיר למכשיר את ה"חכמה" לזהות נכונה את הפקודות שאתם נותנים לו באמצעות טפיחות, החלקות ותנודות של הנייד שלכם.

תיקון מצלמות אחוריות וקדמיות – המצלמות משחקות תפקיד חשוב בשימוש היומיומי במכשיר נקסוס. בין אם מדובר בשבירה של העדשה, סדקים בזכוכית המגן, פגיעה במיקוד המצלמה וכל תקלה שלא מאפשרת לצלם תמונות וידיאו או לנהל שיחות וידיאו באמצעות המצלמה הקדמית – מעבדת רון פון תדאג לתקן כל תקלה בצורה יעילה, איכותית ומקצועית ביותר.

לשירותי אבחון ותיקון בעיות חומרה במכשירי נקסוס – צרו קשר עוד היום.