ולנטיינס, חג האהבה הבינלאומי נמצא ממש מעבר לפינה. אנחנו חושבים שאת האהבה שלנו צריכים לחגוג כל יום ולא ביום אחד שמישהו קבע מראש. ובכל זאת, יש משהו קוסמי ביום הזה שמזמן תחושת לאבי-דאבי שקשה התעלם ממנה.

מי שאמר שלונטיין היה אנטישמי ושבגלל זה אסור לחגוג את חג האהבה הזה, כנראה שהוא רווק בעצמו – ובמיוחד בשבילו הכנו את הכתבה הזאת. אם אתם רווקים או רווקות, ובא לכם, בלי קשר לחג האהבה להכיר את האביר או האבירה על הסוס הלבן, או אפילו אהבה ללילה אחד – סדרנו לכם רשימה של 6 אפלקיציות להיכרויות, לכל מטרה.

Tinder
אם לא שמעתם עדיין על טינדר, אנחנו לא בטוחים איפה אתם חיים. אפליקצית ההיכרויות שעשתה לעולם הדייטינג את מה שאייפון עשתה לעולם התקשורת, נכנסה לחיינו בסערה לפני כמה שנים ועשתה לא מעט זוגות מאושרים.
האפליקציה מתממשקת עם פרופיל הפייסבוק של המתשמש (ומבטיחה לא להשאיר מידע בפייסבוק על ההתחברות) – ניתן לבחור תמונות הקיימות בפרופיל ולחפש מרגע זה פרופילים אחרים על בסיס רדיוס מיקום, לפי הגדרות שהגדרנו מראש.

האפלקציה פועלת בשיטה של רולטה – בכל פעם מופיע פרופיל אחר ועלי לבחור האם אני מעוניין בפרופיל או לא. בפרופיל אני אהיה חשוף בין השאר לחברים משותפים בפייסבוק ולתחומי העניין של הפרופיל השני. ונפתחת אופציה לשיחה. במידה ואני מעוניין וכך גם הפרופיל השני, יש Match ונפתחת אופציה לשיחה.

אהבה ללילה או לתמיד: תלוי את מי שואלים. האפליקציה מאפשרת היכרות בין פרופילי פייסבוק מה שהופך אותה במידה למאד "אותנטית", אבל היא הפכה מהר מאד לאפליקציה שמאפשרת מפגשי מין נועזים. דווקא בקרב הקהילה הגאה, האפלקיציה נתפסת כיותר מתונה, כזאת שנועדה לדייטינג כמעט לחלוטין.

MatchApp
רוב האפליקציות שנועדו להיכרויות, אם לא כולן, מבוססות על המראה החיצוני – זה הדבר MatchApp . הראשון שאנחנו רואים ועל פי אנחנו מודדים את מידת המשיכה לצד השני פועלת בצורה דומה, אבל קצת אחרת – האפליקציה שנועדה לייצר קשרים רציניים בין אנשים, מאפשרת סינון מיוחד שמושפע מהגדרות אישיות ומהצהרות.

כל משתמש בוחר הצהרות אישיות שרלוונטיות אליו, ושאותן ירצה לשלוח למשתמש השני. למשל: "אני אוהב לרקוד", "אני לא מעשן" וכד'. ההצהרות יעזרו למצד השני להכיר אתכם יותר טוב ולהחליט האם אתם רלוונטיים אליהם או לא. רק אם כל ההצהרות שנשלחו אושרו שיאפשר שיחה פרטית. Match על ידי הצד השני – יווצר אהבה ללילה או לתמיד: מהאפליקציות הבודדות שאפשר להגיד עליהן כמעט בלב שלם – פה תכירו את אהבת חייכם.

Atraf Dating
אחד מאתרי ההיכרויות הישראלים הותיקים, שקיים לו גם אפליקציה מבוססת מיקום, הוא "אטרף דייטינג". מדובר באפליקציית הכרויות שמרבית המשתמשים בה הם גייז בחלק ייעודי לכך, אבל גם לא מעט סטרייטים וסטרייטיות נהנים מהאופציות שהאפליקציה מאפשרת: הצגת מספר תמונות למשתמש, חלק קבוע שבו ניתן למלא פרטים "טכניים" עלינו כמו גיל, גובה וכד' ותאים פתוחים יותר שמתארים קצת עלינו כשמתמשים וקצת על מה אנחנו מחפשים.

ניתן להוסיף תגיות שמאפיינות אותנו ובהצצה אצל פרופילים אחרים, נוכל לבחור להשאיר "עקבות" בפרופיל כדי שהיוזר השני ידע שביקרנו בפרופיל שלו (ואפילו ניתן להשאיר עקבות מיוחדות עם פניה כלשהי) או למחוק את העקבות ולא להשאיר זכר לביקור.

במקביל לאפליקציה, קיימת אפליקצית-בת שפונה לנשים לסביות או ביסקסואליות – "אטרף דייטינג נשים", וכן חלק מיוחד באתר שנותן מידע על מסיבות ואירועים. אהבה ללילה או לתמיד: תלוי בשעות היממה. השם "דייטינג" מעיד על אופיה הראשוני של האפליקציה, אבל הרבה מהמשתמשים בה נכנסים לצרכים יותר מיניים.

Scruff
אם אתם גייז שמחפשים גברים קצת יותר "ביפיים", או סתם מחפשים הנאות מיוחדות, שווה לכם לבדוק את האפליקציה הזאת. רק השם שלה מעיד על האופי – גברים "סקראפיים" (מראה מחוספס) שולטים באפליקציה הזאת, שמיועדת לכל חברי הקהילה הגאה. מה שמיוחד בה היא שהיא לא לוקאלית, למרות שהיא מבוססת מיקום. ניתן בעזרתה לצפות בגברים מסוקסים מכל העולם בחיפוש מוגדר מראש לפי מיקום, או באחת הכרטיסיות היעודיות לכך שנותנת בהגדרות הבסיס שלה אופציה לצפייה בפרופלים המחוברים כרגע מכל העולם.

ידידותי – פיצ'ר שמזכיר Woof בנוסף, ניתן לדעת מי צפה לי בפרופיל בכל רגע ואפילו לשלוח בפייסבוק, שנועד לפרגון על הפרופיל או לפניה שמטרתה ליצור קשר Poke- קצת את ה ראשוני ולא מחייב, ובמידה והמשתמש השני מעוניין ניתן להתחיל לפתח שיחה. אהבה ללילה או לתמיד: קיימים באפליקציה פרופילים שמגדירים שהם מחפשים אהבה, אבל אי אפשר לטעות עם אופי האפליקציה והאווירה שהיא מייצרת, שהיא מאד סקסית ומינית.