מה המכשיר שלכם?

apple
samsung
LG
HTC
CHINA
NEXUS

חברת HTC המבוססת בטייוואן הייתה מחלוצי פיתוח מכשירי הסמארטפון מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד בשנת 2010 (זאת לאחר שהתמקדה בפיתוחים מבוססי Windows). מאז ועד היום מהווה החברה כוח מוביל בתחום באמצעות השקות של מכשירים מבטיחים, עמידים ואיכותיים, שבהם הפונקציונליות והיתרונות הפרקטיים מהווים גורם מכריע. זה מעניק תוחלת חיים ארוכה למכשירים, אך גם הגימור האיכותי ביותר והמעבד החזק ביותר אינם מבטיחים היעדר תקלות או מפגעים טכניים הדורשים סיוע של טכנאי מומחה בתחום המכשירים הניידים.

הטכנאים המוסמכים של רון פון יבצעו סקירה מהירה של המכשירים ויבצעו את התיקונים הדרושים בתוך זמן קצר, מה שיבטיח לכם חזרה מהירה לפעילות ותקינות של הסמארטפון לאורך זמן. ראוי לציין שחברת HTC עוסקת גם בייצור טאבלטים מסדרת נקסוס, בשיתוף עם גוגל.

להלן התיקונים הנפוצים ביותר עבור מכשירי HTC  – כולם מבוצעים בהצלחה ובמקצועיות ללא רבב במעבדת הסלולר רון פון בתל אביב.

מכשיר נייד הינו הרבה יותר מורכב ממה שנראה במבט ראשון, ולא תמיד אפשר להבין נכונה את מקור הבעיה על מנת לתקנה בצורה יעילה ולמנוע הישנותה של התקלה בעתיד הקרוב לפחות. בין הבעיות הנפוצות ביותר ניתן למצוא:

קורוזיה – קורוזיה נוצרת בחומרת הניידים לאור מגע עם לחות או מים. הקורוזיה מונעת מעברי זרמי חשמל בשבבי המכשיר וגורמת לתקלות בתפקוד, עד להשבתה מוחלטת. ניקוי של הקורוזיה מאפשר המשך שימוש תקין במכשיר. ראוי לציין שלא כל קורוזיה ניתנת לתיקון, ולעתים מדובר במקרים אבודים שבהם עדיף לרכוש מכשיר חדש.

החלפת ותיקון מסך – מדובר בתיקון הנפוץ ביותר בקרב כל יצרני וסוגי המכשירים. המסך תופס את החלק המשמעותי ביותר של המכשיר, הוא מהווה את "מרכז הבקרה" של כל הפעילות, ויחד עם זאת הוא גם הכי חשוף לפגיעות, זעזועים, שריטות וסדקים. בעוד ששריטות עשויות להיות בעיקר מטרד ויזואלי, סדקים עמוקים עשויים לפגוע ביכולות הטאץ' של המכשיר וכן לחשוף את המנגנון הפנימי ללחות ומפגעים אחרים.

כפתורים פגומים – מכשירי הטאץ' בימינו כוללים מעט מאוד כפתורים, אך לכל אחד מהם שימושים רבים וחשיבות גדולה לתפקוד תקין של המכשיר. בין אם מדובר בכפתור ההפעלה, כפתורי הווליום או הכפתור המחזיר לעמוד הבית, כל שחיקה של הכפתורים עשויה לפגוע בחוויית השימוש, לגרום לפעולות בלתי רצוניות וכו'. החלפה של כפתורים היא הליך פשוט ונגיש יחסית הנעשה במיומנות רבה על ידי הטכנאים המוסמכים של מעבדת רון פון.

שקע טעינה – כאשר המכשיר מפסיק להיטען, הבעיה עשויה להיות במטען הקיר, בכבל, בסוללה – או בשקע הטעינה שעשוי להיות הנקודה הרגישה במכשירים רבים. מומלץ להשתמש בטעינה בזהירות מרבית, לא למשוך בכוח ולהכניס את התקע בדיוק מרבי, אך לעתים אין מנוס מהחלפת שקע הטעינה או קיבועו במקום אם הוא יצא מהקן שלו אך נשאר תקין באופן כללי.

יציאות שמע – נקודות עדינות נוספות במכשירי HTC עשויות להיות המיקרופון והרמקול. מכשירי HTC מוכרים בזכות הרמקולים הרחבים והאיכותיים שלהם, אך כאשר המוזיקה או הצלצול נשמעים מעומעם או בצורה קטועה, סביר להניח שהגיע הזמן לתקן נקודות אלה בשימוש בחלפים מקוריים של היצרן.

חיישן קירבה – בין המרכיבים העדינים וחדשניים של מכשירי הסלולר של ה-HTC ניתן למצוא גם את חיישן הקרבה המאפשר לקלוט את התנועות שלכם ביחד למכשיר ולפעול בהתאם, להבדיל בין גלגול בעמוד אינטרנט לבין קרבה של האוזן בזמן שיחת טלפון שגרתית. תיקון חיישן קרבה עשוי לשפר את עבודתו של המכשיר ולהעניק לכם חודשים רבים של עבודה יעילה.

תיקוני מצלמות – המצלמות המתקדמות במכשירי HTC מהוות חלק חשוב מהפעילות עם המכשיר, בין אם מדובר בצילומים או ניהול שיחות וידיאו. המצלמות יכולות להיפגם עקב נפילות, שבירת העדשה, פגם בפנס הפלאש, קורוזיות וכו'. אבחון ותיקון מהיר במעבדת רון פון יאפשרו לפתור את הבעיה לטווח ארוך.

מעבדת התיקונים רון פון מספקת שירות איכותי ומקצועי בתיקון מכשירי HTC בחלפים מקוריים וטכנאים המוסמכים לעבוד עם דגמי חברה זו. לקבלת ייעוץ, אבחון והצעת מחיר – צרו קשר עוד היום.