Get Your Repair Started

ALL
APPLE
Samsung
LG
HTC
Other

תיקון מכשירי מוטורולה

מעבדת רון פון, מעבדת תיקונים לסלולר ומכשירים ניידים מכל הסוגים, מציעה שירותי מעבדה לתיקון מוטורולה מכל הדגמים, לרבות מכשירי קשר בכל סוגי התדרים וטלפונים סלולריים של מוטורולה. לרשותנו צוות טכנאים, העובר הכשרה מיוחדת סביב מכשירי מוטורולה, על מנת להעניק שירות לשורה של לקוחות המעבדה, בעיקרם עסקיים, ובכל רחבי אזור המרכז.

אנו מתמחים בתיקון מכשירי קשר, מרכזיות, טלפונים סלולריים, מכשירי מירס, אביזרים ומכשור היקפי וכל מכשירי מוטורולה, הנמצאים כיום בעיקר בשימוש על ידי המגזר העסקי, חברות הובלה, חברות הסעה, חברות הפצה, חברות שליחויות ועוד. לרשותנו ידע וניסיון רב בתחום, ואני מעניקים שירות תיקון מכשיר מוטורולה הן בצד החומרה והן בצד התוכנה.

כמו בכל שירותי המעבדה שמספקת רון פון, אנו מתחייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ותיקון מקצועי, ובכלל זה מעניקים אחריות מלאה על כל תיקון, הן על העבודה והן על הרכיבים, מסבירים פנים לכל לקוח ומפרטים את אופי התקלה ואת כל האפשרויות העומדות בפניו לתיקונה, מבצעים תיקון מקצועי, מקיף ויסודי במטרה להחזיר את הטלפון לתפקוד מלא שגם יחזיק מעמד לאורך זמן, ומציעים את הכל ברמת מחירים אטרקטיבית ותחרותית מול כל המעבדות באזור המרכז.

במסגרת שירות תיקון מכשיר מוטורולה, אנו מבצעים בדיקה, איתור תקלה, תיקון והחלפה עבור כל סוגי התקלות הבאות:

תקלות קשר

תקלות קשר הן תקלות הגורמות לפגיעה באיכות או בקיום קשר בין מכשירים, ויכולות לנבוע מבעיה במקמ"ש (מקלט משדר), בלוח האם ואפילו במקור החשמל. ברון פון, מעבדה לתיקון מוטורולה, אנו עורכים בדיקה יסודית למכשיר ומבצעים תיקון או החלפה של כל רכיב כנדרש.

תקלות מסכים וצגים

החלפה של מסכים וצגים תקולים, שבורים, סדוקים, ללא תצוגה, תצוגה חלקית או רוטטת וכל תקלה אחרת בפלטפורמות התצוגה של המכשיר. במקרים רבים, נדרשת החלפה של התצוגה, אך במידה וניתן לתקן את התקלה בעלות נמוכה יותר, רון פון הוא המקום הנכון לשם כך.

תקלות כפתורים

כפתור ווליום, כפתור הפעלה, כפתורי שליטה, כפתור הבית וכל סוגי הכפתורים, כל אלה עלולים לסבול מתקלה פיזית במעטפת הפלסטית, תקלה תפקודית של תנועת הכפתור או תקלה במנגנון העומד מאחוריו. אנו מבצעים אבחון מלא לבעיה ומחליפים את הכפתור ו/או המנגנון על פי הצורך.

תקלות חשמל

סוללה נגמרת מהר, המכשיר לא נדלק, המכשיר לא נטען, המכשיר מתחמם ועוד שורה של סימפטומים דומים, מצביעים בדרך כלל על תקלות במערכת החשמל של המכשיר. אנו מבצעים בדיקה יסודית של כל מערכת החשמל, מבצעים ניקוי קורוזיה, מתקנים ומחליפים את כל הנדרש.

תקלות רוחביות

שורה של תקלות יסוד, המשבשות את תפקוד המכשיר, החל מכיבוי אקראי, תקלות מגוונות שעולות בזו אחר זו ועד חוסר יכולת להפעיל את המכשיר. תקלות אלה נובעות בדרך כלל מבעיה בזיכרון הפנימי של המכשיר RAM או בלוח האם. אנו ברון פון, מעבדה לתיקון מכשיר מוטורולה, נבצע בדיקה יסודית ועל פי הצורך נחליף את לוח האם וזיכרון המכשיר.

מעבדת רון פון פעילה מזה שנים באזור המרכז, ומציעה מגוון רחב של שירותי תיקון לכל מכשירי הסלולר ומכשירי קשר אלקטרוניים מכל הדגמים, המותגים וסדרות המוצר. לרשותנו ניסיון רב, מעבדה מאובזרת ומצוידת היטב וצוות מקצועי העובר הכשרות תקופתיות סביב כל העדכונים הטכנולוגיים והטכניים בעולם זה.

רון פון היא אחת מהמעבדות היחידות, המציעה שירות מלא לכל סוגי מכשירי מוטורולה, ומספקת פתרונות מלאים ושלמים עבור כל סוגי התקלות, במהירות, מהיום להיום עד כמה שניתן ועם אחריות מלאה.