הוא החבר הכי טוב שלכם, אתם הולכים איתו לכל מקום – ומה אם נגיד לכם שאתם יכולים להוציא ממנו עוד המון דברים נוספים שלא היה לכם מושג שאפשריים בכלל? סדרנו לכם 6 דברים שאתם חייבים לנסות במכשיר האייפון שלכם, שיהפכו לכם את החיים יותר קלים:

  • לצלם, לסרוק, לקודד
    למה להוריד המון אפליקציות, כשאפשר לעשות הכל בפיצ'ר אחד? בעקבות העדכונים האחרונים במכשיר שלכם, תוכלו בעזרת המצלמה לבצע פעולות נוספות שדרשו בעבר שימוש של אפליקציות חיצוניות: סריקת קוד QR וסריקת מסמכים. המשמעות היא שמהיום, כשתרצו לסרוק קוד QR, תוכלו פשוט לכוון את המצלמה עליו – והיא באופן אוטומטי תקשר אתכם לאתר הרלוונטי. בנוסף, אם אתם מעוניינים לסרוק מסמך בעזרת הטלפון, תוכלו לבצע את הסריקה גם כן מהמצלמה עצמה ולשלוח מסמכים בצורה אפקטיבית ופשוטה יותר.
  • הרטיטי את ליבי
    אתם יושבים בישיבה חשובה והטלפון רוטט. אתם מצפים לשיחה חשובה אבל כל רטט אחר לא משמעותי. איך תבדילו בין הרטטים? זה אפשרי, תתפלאו – אייפון מאפשרת לנו להתאים רטט ייעודי לאנשים ספציפיים, ככה שאם מישהו שחשוב לכם לענות לו לשיחה מתקשר, תדעו בוודאות שזה הוא לפי רטט מיוחד. כדי להתאים את הרטט, תוכלו להכנס להגדרות… >> צריך להוסיף איך עושים, אני לא יודע 🙂
  • Siri, שירי
    משתמשים באפליקציית Shazam האהובה לגילוי שירים? תחסכו את הזמן, ופשוט תשאלו את Siri. כן כן, מעכשיו הודות לעדכוני הגרסאות האחרונים, תוכלו פשוט לבקש מ-Siri לזהות כל שיר שמתנגן ברקע, ובעצם לחסוך זמן בחיפוש אפלקיציית Shazam ותפעול שלה.
  • נרדמים עם מוזיקה? שלא תתעוררו
    אין כמו ללכת לישון עם מוזיקה ברקע מהאייפון, Audiobook או עם פודקאסט מעניין. מצד שני, פחות כיף להתעורר באמצע הלילה כשיש משהו שמתנגן ברקע ולכבות אותו. אל תשכחו שאתם משתמשים באייפון, וכאן (כמעט) הכל אפשרי. כנסו לשעון >> ספירה לאחור. לחצו שם "בסיום הספירה לאחור" על "השהה נגינה". עכשיו תוכלו לשים טיימר, והמנגינה תסתיים לבד, כשאתם כבר תהיו בחלום השביעי.
  • לתלות תמונה – עם האייפון
    כן, האייפון שלנו יכול לעשות בערך כל דבר שנרצה – הוא אפילו יעזור לנו לתלות תמונה או מדף. אז נכון, הוא לא יקדח ויבריג או יתקע מסמר (רגע, אולי זה גם יקרה בעתיד), אבל תוכלו להעזר בו כפלס, וכך לתלות בצורה ישרה על הקיר כל דבר שתרצו. כנסו למצפן, הזיזו את המסך הצידה – ותראו שיש לכם פלס מובנה במכשיר.
  • נתקע? תאפסו!
    אין מה לעשות, גם מכשירים מושלמים כמו אייפונים זקוקים לאיפוס קטן מדי פעם. אם המכשיר נתקע וגם הכיבוי לא עובד, לחצו על כפתור הכיבוי ועל כפתור הבית יחד, רצוף, למשך של כ-15 שניות. זה יגרום למכשיר שלכם להתאפס לחלוטין.
    אם אתם רוצים לנקות את זיכרון ה-RAM שלו, בצעו פעולה דומה – לחצו על כפתור הכיבוי למשך של כ-5 שניות, עד שתראו את הכיתוב "החלק כדי לכבות". עכשיו לחצו על כפתור הבית רצוף, עד שהמסך יחזור למסך ההתחלתי.
  • יש לכם שאלות נוספות על איך אפשר למקסם את השימוש שלכם באייפון? פנו אלינו לרון פון בדיזנגוף סנטר, בניין B קומה 2, או לדוכן שלנו ליד החנות של פול&בר.