בחרו את מכשיר הסמסונג שלכם

APPLE
Samsung
LG
HTC
NEXUS
CHINA

Samsung Galaxy S7 Edge

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy S6 Edge

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy S7

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy S6

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy S5

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy S4

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy S3

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy Note 2

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy Note 3

זה המכשיר שלי

Samsung Galaxy Note 4

זה המכשיר שלי

Samsung Alpha

זה המכשיר שלי

שירותי תיקונים לכל דגמי סמסונג גלקסי

רון פון מתמחה בתיקון מכשירי סמסונג על כל הסוגים והדגמים, וכן מציעה התמחות מיוחדת בשירותי מעבדה לתיקון סמסונג גלקסי. אנו מבצעים תיקונים עבור כל דגמי הסדרה החל מגלקסי 1 ועד הדור האחרון. צוות הטכנאים במעבדה עובר הכשרות תקופתיות סביב כל דגם חדש שיוצא לשוק, ומתעדכן בתקלות נפוצות מכל רחבי העולם ומתודולוגיות תיקון חדשות ועדכניות.

בתור מעבדת תיקונים לגלקסי, בין המובילות באזור המרכז, לרשותנו היכולת לבצע כל תיקון לכל תקלה במכשירי גלקסי, ולהחזיר את המכשיר למצבו ההתחלתי, לרבות ניקוי פנימי, איטום המכשיר וביצוע בדיקת תפקוד מלאה.

תהליך התיקון של מכשירי גלקסי כולל קליטה של המכשיר במעבדה וביצוע בדיקה ראשונית לאיתור מקור התקלה. לאחר איתור התקלה, מבוצעת הערכה לגבי היכולת לתקן את התקלה באמצעות הכלים המקצועיים העומדים לרשותנו במעבדה, או להזמין את החלף המתאים ולבצע החלפה. שיקול זה נובע בראש ובראשונה מאפקטיביות הטיפול הנבחר, וכן משיקולי העלות לטובת הצרכן.

ברון פון, מעבדת שירות סמסונג מן הטובות באזור תל אביב והמרכז, תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואדיב, אחריות מלאה על כל טיפול המבוצע במכשיר, שירות מהיר מהיום להיום במידת האפשר, ומחירים תחרותיים ואטרקטיביים מול כל שוק מעבדות התיקון לסלולר באזור.

אנו מציעים שירות תיקונים לסמסונג סביב כל סוגי התקלות הקיימות במכשירים, הן בהיבטי חומרה והן בהיבטי תוכנה ועבור כל סוגי הדגמים מכל הדורות וסדרות המוצר.

אנו מציעים שירותי תיקון למכשירי גלקסי עבור התקלות הבאות:

כפתורים

בדיקה, תיקון והחלפה של כל כפתורי המכשיר, לרבות כפתור ווליום, כפתור הדלקה וכפתורי התפעול בתחתית המכשיר. במידת הצורך נבצע החלפה של מעטפת הפלסטיק ונתקן תקלה מקומית, ובהתאם לתוצאות הבדיקה נוכל גם להחליף את הכפתור או את כל המנגנון הקשור אליו.

מצלמה אחורית וקדמית

בדיקה יסודית של המצלמה בהתאם לתסמינים עליהם מדווח הלקוח ועל פי הצורך, החלפה של רכיבים נקודתיים כמו עדשה, שבב מצלמה וכדומה, או החלפה של כל מערכת המצלמה, הכל בהתאם לאפשרויות העומדות בפנינו ובמטרה להוזיל את עלות התיקון ללקוח עד כמה שניתן.

סוללה ומערכת חשמל

בכל תקלת חשמל, אנו מבצעים בדיקה יסודית של מערכת החשמל במכשיר, לרבות בדיקה וניקוי קורוזיה, בדיקת סוללה ואורך החיים שלה, בדיקת שקע הטעינה והחיבור ללוח האם, בדיקת חיבורים ומדידת זרמים במכשיר ובדיקת חיבורים, ועל פי הצורך מבצעים תיקון או החלפה של חלקי המנגנון הפגומים.

מנגנון השמע

בכל מקרה של תקלה במערכת השמע, רמקול לא עובד או מקרטע, מצב בו אתם שומעים אך לא שומעים אתכם או להיפך, אינכם יכולים לשמוע מוסיקה, התראות או צלילים מהמכשיר, או כל תקלה אחרת במנגנון השמע, אנו מבצעים בדיקה יסודית, מתקנים, ועל פי הצורך מחליפים רכיבים בודדים או את המנגנון כולו.

תיקון מסך

מסך סדוק, שבור או בעל שיבושים בתפקוד המגע, צבעים לא תקינים ועוד שלל תקלות תצוגה, בכל אחד מאלה אנו מבצעים בדיקה סביב אפשרות התיקון של המסך הקיים ועל פי הצורך מתקנים את הקיים. במידת הצורך, אנו מחליפים את המסך ואת המעטפת האלקטרונית שלו, על בסיס מסך מקורי של סמסונג גלקסי.

תקלות רוחביות

כל תקלה אחרת שאין עבורה הסבר מובהק, זוכה לתהליך בדיקה יסודי ובמקרים רבים נפתרת על ידי החלפת כרטיס הזכרון הפנימי RAM או לוח האם כולו, וזאת כמוצא אחרון בלבד.

רון פון, מעבדה לתיקון גלקסי, מתחייבת לתיקון איכותי שיחזיר לכם את המכשיר בתפקוד מלא, כשהוא נקי, אטום ומוכן לפעולה. בתור מעבדת תיקונים לגלקסי, בין המובילות באזור המרכז, אנו מעניקים לכם אחריות מלאה על הרכיבים והעבודה ופתוחים לכל פניה וכל שאלה שלכם. אנו נקדיש לכם את כל הזמן הנדרש ונסייע לכם בחפץ לב ועם ראש פתוח.