חייגו עכשיו: 03-5464748

apple
samsung
LG
HTC
Other
NEXUS

תיקון סמארטפונים סיניים – שיאומי, וואן פלוס ומייזו

שוק הסלולר הישראלי הולך ומאמץ יותר ויותר דגמי מכשירים סיניים. זה קורה כי מדובר במכשירים זולים יותר משמעותית, אך כאלה שיודעים להציע רמת איכות ופונקציונליות דומה מאוד, ולעיתים גבוהה יותר מהמותגים המובילים. למעשה, מרבית המכשירים הסלולריים, מיוצרים בסין בלאו הכי וכולם שואבים את הרכיבים שלהם מאותם ספקים ויצרני רכיבים.

רון פון, מעבדה מקצועית וותיקה, מציעה שירותי תיקונים לכל סוגי הטלפונים הסלולריים, מכשירי קשר ומכשירים ניידים, ובכלל זה שירותי מעבדה לתיקון טלפונים סיניים כגון: שיאומי (Xiaomi), מייזו (Meizu) ו-וואן פלוס (OnePlus). סמארטפון סיני יכול לתפקד ברמה דומה מאוד לזו של המותגים הגדולים, אך אפשר בהחלט לזהות סוגים מסויימים של תקלות, שמתרחשות יותר בטלפונים סיניים לעומת מותגים אחרים.

עלותם הנמוכה של טלפונים סלולריים סיניים, חייבת להישען על בסיס זול יותר, ובניסיון להוזיל את עלות הייצור של מכשירים סיניים, מתמקדים היצרנים הסיניים באיכות החומרים כמו כפתורים, מסך, מעטפת/ קייס וכן הלאה. בדגמים הזולים יותר של סמארטפונים סיניים יכולה מגמת הוזלה זו לגלוש גם אל הרכיבים הפנימיים, כמו עדשות מצלמה זולות, פלטפורמות פלסטיות במקום מתכתיות, כרטיסי זכרון באיכות ירודה וכן הלאה.

במעבדת רון פון, אנו מציעים שורה של שירותי תיקון טלפונים סיניים, לא משנה של איזה יצרן, מותג או סדרת מוצר. אם המכשיר נמכר בישראל, אנחנו יודעים לתקן אותו, וגם עבור מכשירים ביבוא אישי נוכל לתקן את רובן המכריע של התקלות. לרשותנו צוות טכנאים מקצועיים, בעלי מעגלי ידע רחבים בעולם האלקטרוניקה בכלל ובתחום הסלולר בפרט, מה שמאפשר לנו לבדוק ולתקן כל סוג של מכשיר.

בין התקלות השכיחות שמאפיינות מכשירים סינים, ואשר כולן זוכות לטיפול יסודי אצלנו במעבדה לטלפונים סינים, ניתן למנות את התקלות הבאות:

כפתורים ומעטפת

כאמור, אחד המאפיינים של מכשיר סלולרי סיני הוא רמת הגימור הנמוכה ואיכות חומרים ירודה. בהתאם לכך, תקלות בכפתורים ובמעטפת הפלסטית הן התקלות השכיחות ביותר עבור סוג זה של טלפונים. במעבדת רון פון אנו מבצעים תיקון של כפתור ווליום, כפתור הפעלה/ הדלקה, כפתור הבית וכפתורי השליטה, ובמידת הצורך מזמינים חלפים ומחליפים את הרכיבים התקולים.

מערכות חשמל

מערכות חשמל הן עקב אכילס נוסף עבור מכשירים סינים, שכן מדובר במערכות שלא פוגעות במפרט של המכשיר, המפרט אותו אנו בודקים לפני קבלת החלטת קניה. תקלות במערכת החשמל יכולות לנבוע משקע טעינה תקול, קורוזיה שמצטברת בגלל איטום לקוי של המכשיר, סוללה תקולה או מחוסלת, מגעים רופפים וכדומה.

מצלמה אחורית וקדמית

יצרני סמארטפונים סיניים מקפידים בדרך כלל על שילוב מצלמה באיכות גבוהה, בדיוק מההבנה שמדובר בפרמטר חשוב בהחלטת רכישה. בהתאם לכך, לא מדובר ברכיב שסובל מתקלות רבות, אך במקרה של תקלה, אנחנו ברון פון, מתמחים בכל סוגי תיקון מכשירים סיניים, ובכלל זה בתיקון מצלמות והחלפתן בהתאם לצורך.

מסכים ותצוגות

מסך שבור, סדוק, לא מתפקד, מתפקד חלקית, איבד את פונקציונליות המגע, מציג צבעים מעוותים, כל תקלה במסך, אנו ברון פון מתקנים בצורה שלמה ומושלמת עד להחזרת המסך לתפקוד מלא.

מערכת שמע

תקלות במערכת השמע, רמקול אוזנייה, רמקול ראשי, מיקרופון, שבב שמע DSP, מנגנוני שמע פנימיים, במעבדת רון פון אנו מבצעים אבחון מדוייק של הבעיה ומחליפים כל רכיב פגום.

חיישן קירבה, זיכרון פנימי ולוח אם

בכל מקרה של תקלה בלתי ברורה, שמייצרת סימפטומים אקראיים ומשתנים, אנו ברון פון מבצעים בדיקה יסודית ומקיפה, ועל פי הצורך מחליפים חיישן קירבה, זיכרון פנימי או לוח אם, לא לפני שאנו מנסים לתקן ולהוזיל את השירות למינימום.

אם אתם מחפשים מעבדה המציעה שירותי תיקון טלפון סיני, שלא מתפקד כבעבר, מעבדת רון פון מציעה שירותי מעבדה לתיקון טלפונים סיניים במחירים תחרותיים, אחריות מלאה, שירות אדיב ומהיר וטיפול מקצועי בכל סוגי התקלות, עבור כל היצרנים והמותגים הסיניים ומכל סדרות המוצר הקיימות.